opening.jpg  

萌萌成鍾又回來了~~

第二集更萌的事即將上演。。。。

先黎個回顧

5.jpg  

我個人超鍾意依張

通常成鍾啲相好少咁誠懇(?


 

回顧完畢, 到第二集~~~~

1.jpg 

本來我個人都幾鍾意依啲時間

因為隊員之間不斷爆其他人既祕密

唔會好似Q&A咁樣官方式去答問題

但我發現左一個更加嚴重既問題

我連條問題都唔知問咩點會覺得好笑

所以又黎到亂估時間

問題應該係'三個之中最XX會是誰?'

第一條:

2.JPG  

。。。子供????。。。子宫???????????????

唔係啦!我想應該係似孩子的啦!

大家一致認為係成鍾

我聽係因為不論係INFINITE定INFINITE F都係忙內, 所以。。。

(其實我覺得因為成鍾一直散發萌萌既感覺。。。)

3.jpg  

依加唔知點解每次一講起明洙就會變成帥帥

講起成鍾就會變成高高

講起成鍾就會變成萌萌~~~~

果然我最愛都萌萌成鍾33333

第二條:

4.jpg  

一睇就係關於'怒'(笑)

(成烈(笑)唔關我事依條超想skip左去orz)

但係呢成鍾又唔想skip。。。smile^V^

第三條:

5.JPG  

又係成烈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

我發現每次係成烈個時

成烈一定會講唔係自己

一係成鍾一係明洙, 今次兩個都係!!!!!!!!!!

算吧!成烈!你無可能一個蠃到兩個www

6.JPG  

超大對比!

左邊成鍾爆笑-->中間明洙微笑-->左邊成烈苦笑

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

7.JPG  

成烈你認命吧!XDDDDDDDD

第四條:

8.jpg

大食。。。

終於唔係成烈(感動)

今次明洙係主角YY, 但問題竟然係大食orz

9.jpg 10.jpg

成烈你跟明洙學吧!

我地要做個誠實既孩子(?)

第五條:

11.jpg 12.jpg

....哈哈哈~~~~~.....orz

依題考起我, 全題都無漢字omg

我只好見到佢地就笑。。。

無言.............INFINITE F fighting!

第六條:

13.jpg

其他依加我係唔係好考緊試?????

啲問題越黎越難.........

總之成烈終於學懂....

第七條:

14.jpg

成烈TT我對你好失望T^T

上一條先話你學懂, 為什麼你要orz

講笑者, 今集就咁完左

我有啲失望因為今集成鍾少左賣萌

而且成烈佢...T^T

下集繼續wwwwwww

預吿。。。(成鍾要跳舞YY期待www)

15.jpg  

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    櫻楓雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()