1.jpg  

鍾鍾好萌~~~~

2.jpg  

依個節目雖然有字幕

但竟然係日文, 依個都唔係重點

重要就係上網無人翻譯中字!!!!!!!

韓文日文都死既我只好估佢地講咩

所以可能會有6成錯

大家唔好罵我啦

就算錯左都唔好講比我聽

就比我錯落去TT

不是的啦!如果有錯可以到下面留言的

我好鍾意依個特輯

因為可以見到成鍾個萌樣

好啦, 要回到正題啦!

第一集當然係要介紹佢地自己

而熟悉佢地亦理所當然

因為我地係Inspirit

所以呢我只係截左萌萌成鍾only

其他既sorry唔好罵好有私心

因為係個的確如此wwww

3.jpg  

Infinite 個F係咩意思?

(依個問題我識!係唔係好棒棒呀!orz)

4.jpg  

終於找到一張只成鍾同明洙~~~

(如果再親密啲就好。。。)

特別演出—成鍾與明洙

成:我要做一個好學生, 要不斷賣萌個隻

L:真定假?

成:而且我一定拿到高分的說

L:點解?

成:因為不斷賣萌比老師, 咁未可以令老師比我一個高分數

L:.......(如果好似你咁講, 睇黎我可以高分過你......(原因不說自己猜))

忽然好有衝動想咁寫wwwww

5.jpg  

成鍾xi~~~~~

嘩!成鍾隻手指好長----->

6.JPG  

我其實我唔知發生咩事

只係覺得係開明洙事su~~~~

7.JPG  

成烈講錯野個樣超無奈

我眼中係依幅圖既係成鍾既手指

超可愛der~~~~~

再次賣萌

8.JPG  

明洙表示就快頂點順TwT

(L:我覺得有啲頭暈, 有啲作嘔....)

9.JPG  

Su~~~~~

咁就完左一集

成鍾表示下集要更加努力去賣萌

亂說的說su~~~~~~

預告。。。

10.jpg 

arrow
arrow
    文章標籤
    INFINITE F 特輯
    全站熱搜

    櫻楓雪 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()