Cover  

第一次發開箱文有點緊張~~~

但今天的主角是~~~INFINITE 4TH MINI ALBUM

作為一名中學生, 如果和同學講我買了CD

他們一定會說「嘩!你真很有錢的!」,「灑命」

但我無疑承認我是在灑命的(其實呢我呢我呢好有錢加orz)

其實我是第一次買的韓國CD

以我學生身份來說,如果以C/P值黎對比日本CD與韓國CD

勝者會是韓國CD

用4TH MINI ALBUM舉例,我買的時候用了$109, 而買LL的6TH SINGLE用了~$200

再將兩隻CD併埋,會明顯地發現4TH MINI ALBUM的BK會係6TH SINGLE的兩倍

再者,即使係一隻日本ALBUM的BK亦同一隻韓國SINGLE也差不多(價錢就不說了。。。)

如果你係一個家長,會買一隻比較貴而且內容較少的CD比子女?

但是,我並沒有說過品質是如何

總之你懂的O>O

回到開箱吧!


 

本人手震太厲害,請原諒...........orz

首先比個前後面睇

 Cover

 

Back    

前後摸上去好有凹凸,超爽的說!!!!

而且好舒服,突然想起我本中文書orz(因為我本書都係依隻紙質)

 Card  

真係好可惜~~~我心目中的排名1.sungjong 2.L 其他就。。。

Inside

CD倒轉.......

BK-cover CD  

我幾鍾意依隻CD設計, 不會突然飛左張BK出來

然後到BK啦!但太厚了37頁。。。所以。。。

私拍wwwww

Myungsoo-1-1 Myungsoo-1-2  

越睇越覺得相機和明洙好襯。3。

   SungJong-1-1

我每次一睇到這張就好自然就想成鍾手上個本其實是甚麼書來?wwwwww

SungJong-1-2 Myungsoo-2-1 Myungsoo-2-2 SungJong-2-1 SungJong-2-2  

好靚仔~~~~講真不知為什麼成鍾依套衫會出現點老土的感覺orz(我眼中)

 我覺得登名方面有點特別(**我目光好短淺的說)

平時那些只會正正常常登名,eg. SungJong

但4TH MINI ALBUM主打歌是Man In Love

而登名就加了WHEN XX IN LOVE, eg. WHEN SUNGJONG IN LOVE

我覺得猛有心思, 猛細心wwwww

輪到團體照(一張)

Together

....................................................Yo<oy

好了!


 

開箱完畢, 總於到總結

NEW CHALLENGE依隻CD我猛喜歡的

尤其是Man In Love和Strill I Miss You................................

總而言之INFINITE 最棒的!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(會不會有其他團的飯想打我呢?有點擔心)

________________________________________________________________________

後記:

之前說過韓國CD比日本CD便宜

但CD質素一定會有不同的

想便宜是有代價的T^T

係依隻CD發現左3個不好之處

bad-1 bad-2 bad-3  

1.成烈出現了!!!!!!!!!!!!!!!!這個並不是重點

成烈個頭印刷錯誤,結果正如你所見。。。(其實我不確定是不是印刷錯誤)

2.有一點不明物體在膠盒上面, 我想應該沒有問題。。。

3.有點睇不清楚, 實物好明顯有淺灰色的污垢係盒到

幸好不太明顯, 但我覺得因為我買時是特價品

放在倉已經有一陣時間,所以我覺得2和3是由於放倉太久而有

但都無所謂啦!因為我係相信命運的女孩YY(我說完都有點作嘔的感覺....)

arrow
arrow
    文章標籤
    INFINITE 開箱
    全站熱搜

    櫻楓雪 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()